Ha már tél és hóesés, nézzünk egy olyan ötletet, amely talán minden idők legolcsóbb, és egyben „legtiszavirágéletűbb” kreatív megoldása, a hóember.
Nem olyan rég a körúton sétálva a képen látható figurára lettem figyelmes. A élelmiszerüzlet vezetője vicces kedvében lehetett, mikor hóemberére pirospöttyös gombokat szerkesztett és talán maga sem tudta, mekkora reklámötlettel állt elő. Valószínűleg aznap reggel nem én voltam az egyetlen, akiben a piros pöttyös gombok azt a feltételes reflexet váltották ki, hogy milyen jó lenne megenni egy túró rudit.
Az időjárásjelentés alapján a módszer kidolgozásával valószínűleg ráérünk jövő télig foglalkozni, addig pedig maradni a jól bevált időjárásálló (drei wetter taft) megoldásoknál, de a világ hóbiztosabb területein érdemes lenne kipróbálni a hatékonyságát.
A recept alapvetően egyszerű :-) . Várd ki még nagyon hideg lesz és leesik a hó, végy egy (látható méretű!) hóembert (vagy akár többet is), helyezd el rajta azt a szimbólumot (ún. ad-linket), amelyről az esetek nagy százalékában az adott termék vagy szolgáltatás jut a közönség (járókelők) eszébe. És indulhat az asszociáció!
Élelmiszerbolt előtt piros pöttyös az igazi, de elképzelem azt a hóembert is, ami a K&H Bank előtt kék alapon narancssárga nyilas sapkában virít. És akkor még nem beszéltünk arról, mi minden mást lehet építeni hóból…