Nagyon vártam, mikor érkezik meg a Fidesz magas labdájára a válasz. Ezt a leütést most az MDF vállalta be: „Csak az ország!” megnyilvánulásával. A párt az utóbbi időben főként a botrányairól híres, de azért ebben a kampányban is sikerült érdekes plakátokkal előállniuk.
A fenti képeket tekintve úgy tűnik a párt teljesen kifordult magából, eddig ugyanis igazán értékes munkákkal álltak elő. Ha önmagában a plakátokat nézném, szerintem ezek is jó minőségű alkotások, csak az a kár, hogy a hirdetés témája és eszköze egyáltalán nincs összhangban. A színes figyelemfelhívó képek inkább tűnnek divathirdetésnek, mint egy párt, ráadásul konzervatív párt plakátjainak. Nehéz eldönteni, hogy a Benetton vagy egy párt kampányát nézzük.
A plakátokon nagyképűen vigyorgó divat ficsúrok és csajszik leginkább a független szót támasztják alá a párt hívószavai közül, ennek is a szingli értelmét. Mit akarnak vajon ezzel üzenni? Ennyire rosszul csak nem áll a magyar társadalom, hogy már a politikai kampány célcsoportjaként a szingli fiatalokat emeljék ki.
A fiúkák nyakában lógó sál ugyancsak nem a konzervativizmust hangsúlyozza, ugyanakkor nagyszerű célzás a két hanyatló párt választási násztáncára.
Mindehhez társul Bokros Lajos személye, aki, ha nem munkahelyteremtő, hanem válságmegoldó szerepben tetszelegne, talán még hiteles is lehetne.
MDF mint szingli párt
2010.04.06. 11:45Címkék: mdf konzervatív szingli bokros benetton
A bejegyzés trackback címe:
https://grafter.blog.hu/api/trackback/id/tr411898387
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.