A hosszabb pihenő után mindjárt egy nagyon aktuális témával szeretnék indítani, nevezetesen a választási kampánnyal és annak anyagaival.
Vegyük sorra milyen kreatívokkal rukkoltak elő a pártok 2010-ben.
Kezdjük a Fidesszel!
Bár a kampány elején megjelent plakát elég kaotikusnak és amatőrnek bizonyult, bármennyire is támadták a pártot, hogy a Coca-Colától lopta a szlogent, szerintem ez a legkisebb probléma volt. Úgy is fel lehetett fogni, hogy egy részlet a Nemzeti dalból, ami kifejezi a nemzeti létet és a tettre való buzdítást. Összességében nem éreztem a szöveg káros hozadékát.A legújabb plakátsorozat viszont felülmúlja a párt négy évvel ezelőtti próbálkozását. Akkor a negatív kampánnyal riasztották el lehetséges szavazóikat, most a szlogen is elég lehet ehhez.
Hiába a színes képek és a figyelemfelhívó megjelenés. Hiába a jó problémafelvetések, ha a szlogen olyan szintű nagyképűséget és ellenszenvet sugall, ami még a szimpatizánsokban is visszatetszést kelt.
Arról nem is beszélve, hogy a „Csak a Fidesz” jelszó alatt a Fidesz - KDNP párost feltüntetni elég értelmetlen ötletnek tartom.
Szóval itt az idő, csak ezt nem így kellene...