Úgy tűnik a Humanic továbbra is kitart a cipőmánia koncepciója mellett. Egészen meglepő ötlettel álltak elő még márciusban, mikor arra hívták fel a kedves vásárlók (főként hölgyek) figyelmét, hogy nézzenek szembe cipőmániájukkal:
„Kigyógyultál a cipőmániából?
Teszteld le akaraterőd a következő Humanic üzletben!”
A kép előtt először értetlenül álltam, vajon mit is ábrázolhat. Megeszi-e a vicsorgó nőszemély a csillogó-villogó cipőjét, vagy sem. Vagy ha ő így szokott szembenézni, akkor nem szívesen néznék a szemébe.
De egyébként igazán szellemes megoldás és a kép révén abszolút figyelemfelhívó is.
Nem rég került a hirdetőtáblákra a legújabb, „Are you shoemanic?” plakátsorozat. Őszintén szólva szerintem a márciusi anyag jobban sikerült.
Itt a képek semmi különlegeset nem hoznak, a szöveg viszont annál inkább. A shoemanic szót kár lett volna kihagyni, hiszen annyira adja magát ez a kis szójáték, ez igazán jópofa …egy angol reklámban. Egy Magyarországon futó reklámszlogen viszont EU-tól és „multikultitól” függetlenül szerintem igenis legyen magyar.
A másik dolog a kiscsillag (*) használata. Lehet és szokás használni csillagozást, de ahhoz az kell, hogy legyen jelezve, mire vonatkozik. Itt nem nagyon találtam ilyet.
A legnagyobb problémám mégis az, hogy a plakát szövege alapvetően logikátlan és értelmetlen. Erre a kérdésre, hogy „Cipőmániás vagyok-e?”, hogy jön válaszként az, hogy diagnózis: varázsló. Ha varázsló lennék, nem kéne bemennem cipőboltba, hanem varázsolnék magamnak…
Krónikus cipőmánia
2009.09.10. 11:41Címkék: humanic cipőmánia shoemanic
A bejegyzés trackback címe:
https://grafter.blog.hu/api/trackback/id/tr501372738
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Dr. Faktor 2009.09.10. 12:04:57
No, de kérem.. Hát számomra az előző reklám sem volt túlon túl tetszettős. Tény, hogy a marketingesek a cipőmánia már már állati ösztönné fajulását célozták meg... Node, egy fogyasztói társadalomban, napjaink cosmo- cipőmániás lánya is betarthatna némi higéniás kondiciókat, és ne rágcsáljon, nyaldosson már egy cipellőt... kitudja kijárt benne előtte, mibe lépett bele...
A mostani, tredni plaketta nomeg annak ellenére, hogy szép-szép első látásra, meg szintén egy érzést kíván sugallani.. csakhogy némiképp értelmetlen azok számára, aki a konkrét mondanivlót- összefüggést igyekeznek megfejteni a képen elhelyezet dolgokból... Kiérti ezt? én nem...
A mostani, tredni plaketta nomeg annak ellenére, hogy szép-szép első látásra, meg szintén egy érzést kíván sugallani.. csakhogy némiképp értelmetlen azok számára, aki a konkrét mondanivlót- összefüggést igyekeznek megfejteni a képen elhelyezet dolgokból... Kiérti ezt? én nem...