Szeretném előrebocsátani, hogy minden tiszteletem a színházaké és a művészeté, éppen ezért első látásra rettentően felháborodtam a lent látható hirdetésen.

Így sem túl magas a népszerűségi indexe a Nemzeti Színháznak, köszönhetően az újszerű rendezői megközelítéseknek és meghökkentő megoldásoknak. Ami egyébként a színház szlogenében is megjelenik: „Új értelmet ad!”. Ha ilyen szempontból közelítem meg a plakáton szereplő kép-szöveg összeállítást, akár még illeszkedik is a színház arculatába. De ettől függetlenül nem kéne eleve negatív érzést kelteni a hirdetéssel, mert így kevés esély marad arra, hogy azokat is a nézőtér soraiba vonzzák, akik esetleg eddig ódzkodtak az újításoktól.

Egyébként a szöveg elrendezésében és színeiben nagyon jó a kép, hiszen a fekete-fehér-piros kombináció az egyik legfigyelemfelhívóbb megoldás. Ugyanakkor a figyelem gyorsan átterelődik a durcás, fintorgó kislányra, akinek az arcáról egyértelműen az sugárzik, hogy „Ezek az előadások nézhetetlenül rosszak, neee vegyél bérletet!”

Nem tudom, ki hogy van ezzel, de a hirdetés alapján én tuti nem is vennék.

Címkék: színház nemzeti bérlet

A bejegyzés trackback címe:

https://grafter.blog.hu/api/trackback/id/tr781279544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zöldmókusszerű 2009.07.31. 23:37:11

a figyelem felkeltés sikeres, habár tényleg nem látom értelmét a fanyargó gyermeknek a jobb oldalon.
lehet, hogy a színházban olyan fontos "metakommunikáció" volt az alapja...?
:)
kérdezem én: a reklám grafikusok, mint olyanok tényleg ennyire nem képesek maradandót alkotni, vagy az a szó, hogy "reklám grafika" már értelmét vesztette?

MágnesPeti 2009.08.01. 10:47:35

tényleg egy plakát alapján vennél bérletet a Nemzetibe? szerintem az oda járó réteget nem igazán hatja meg a plakát. ha meg több embert szeretnének a színházba, reklámozzanak győzikével. ha már marketing, legyen marketing.
süti beállítások módosítása