Május a politikai kampányok időszaka, nemcsak az EP, a pécsi polgármesterválasztás tekintetében is. Miután Páva Zsolt tegnap a Fidesz-KDNP színeiben megnyerte az időközi választásokat, itt az ideje, hogy az ő kampányplakátjaiból is csemegézzünk kicsit.
Ami érdekesség és elsőre feltűnt, hogy két különböző stílusú hirdetési vonal indult el, amely más-más réteget hív szavazásra. Az egyik (fenti kép) a pártot állította a középpontba és egy agresszív hangvételű üzenetet intézett a választók felé. Míg a másik magának a jelöltnek az üzenetét hordozza. Ez utóbbiról szeretnék a továbbiakban írni.
Eltérően az eddigi és a fent látható másik megoldástól Páva Zsolt esetében egy teljesen új színvilág jelenik meg. Nyoma sincs a narancssárga-fehér megoldásoknak, az alapszín jelen esetben a kék. A béke, nyugalom, hűség, biztonság jelképe. Páva Zsolt nevét hallva az első gondolatom az volt, hogy miért nem alkalmaznak valamilyen népi, páva madár szimbólumot, amelyről mindenki asszociálhatna a jelöltre. Úgy tűnik ez a színekben meg is jelenik. Szándékosan vagy véletlenül, mindegy is, ügyes megoldás.
A szöveget figyelve, a Siker programja 2009, vastag, talpas betűkkel írva azt az érzetet kelti, hogy ez a kijelentés megalapozott. Az alatta lévő szöveg jobbra dőlése egyrészt utalhat a pártra, a jobb oldali irányvonalra, ugyanakkor grafológiai értelemben a jövőbe tekintést, optimizmust, nyitottságot és egyfajta reményt szimbolizál. Tehát a szöveg mondanivalója, stílusa összhangban van.
A képen megjelenik egy számomra új, érdekes dolog, Páva Zsolt skype-címe. Az ötlet egyébként jó, hiszen ez egyfajta gesztus arra, hogy az emberek még közelebb kerülhessenek a felettük álló vezetéshez. Ugyanakkor, ha jobban belegondolunk sok értelme nincs. Hiszen a valós idejű kommunikációs eszközöknek (GTalk, Skype) pont az lenne a lényege, hogy amikor a társalkodópartnerünk gép előtt ül, egy időben tudjunk vele beszélgetni. Ha ezt ténylegesen egy hatékony eszköznek szánták, akkor ahhoz jelentős időt kellett volna a polgármester úrnak a gép előtt tölteni, ami nem túl hihető.
Ettől eltekintve a plakát szimbolikailag, képileg, szövegileg nagyon jólsikerült, kerek egészet alkot. És az eredmények a hatékonyságát is igazolták. Reméljük a folytatás is ilyen sikeres lesz.
Felszállott a Páva!
2009.05.11. 11:53Címkék: politika választás pécs fidesz polgármester páva
A bejegyzés trackback címe:
https://grafter.blog.hu/api/trackback/id/tr511114752
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.05.11. 21:59:04
Szili mumusaAmikor Szili Katalin a maga szokásos, hűvösen kimért stílusában szót adott a Fideszes Bánki Eriknek, a pécsi időközi választás másnapján, új korszakot nyitott a magyar közéletben. Házelnök még soha nem kényszerült végighallgatni egy számára an…
Trackback: Konzervatórium 2009.05.11. 19:00:51
Moszkva lángokbanA választásra jogosultak sovány negyven százaléka szavazott ma Pécsen (nyelvészeknek Pécsett), Páva Zsolt mégis kétharmaddal nyert a kilencvenvalahány százalékos feldolgozottságú adatok szerint, vagyis a Fidesz sikeresen mozgósította a sz…
Trackback: Kifordított ország 2009.05.11. 11:59:07
Páva nyert - Nagy sz@rban az MSZP...A cím kissé alpári, de jobban nem is lehetne kifejezni a szocialisták jelenlegi helyzetét. Egy rendkívül erős bástya, egy olyan város fordított hátat az MSZP-nek ahol még Öszöd után is egy második vonal beli szocialista…
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
joka 2009.05.11. 14:36:55
A pávás kép tényleg jól meg van csinálva, de a másik "Pécset mentsük meg!" szöveg már elég unalmas...
eurOP · http://www.eupalyazat.blog.hu 2009.05.11. 15:13:18
a Szili plakát témája is megérne egy misét,
ahol is ugye a választási bizottságnak nem sikerült olyan időben döntenie, hogy - az Összefogás, amit egyébként a magyar nyelv szabályai szerint is kis betűvel kell írni és nem naggyal - még a választás kampánycsendje előtt nagyÖ-ről kisöre cseréljék a plakátokat..
de mint azt tudjuk már - nem is ezen múlt az eredmény..
ahol is ugye a választási bizottságnak nem sikerült olyan időben döntenie, hogy - az Összefogás, amit egyébként a magyar nyelv szabályai szerint is kis betűvel kell írni és nem naggyal - még a választás kampánycsendje előtt nagyÖ-ről kisöre cseréljék a plakátokat..
de mint azt tudjuk már - nem is ezen múlt az eredmény..
nick_007 2009.05.11. 19:02:32
Fura. Páva plakátja nem tűnt Fideszesnek, de Szili plakátján is el volt dugva az MSZP logó a néprajzi motívumok között.
Szavazás:
wita.hu/index.php?show=wita&wita=122
Ön szerint az MSZP pécsi veresége előrevetíti az MSZP hatalmas bukását a jövő évi választásokon?
Szavazás:
wita.hu/index.php?show=wita&wita=122
Ön szerint az MSZP pécsi veresége előrevetíti az MSZP hatalmas bukását a jövő évi választásokon?
Kivlov 2009.05.11. 19:09:33
cum-cum. szokjatok hozzá az ízéhez, vörösök.
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.05.11. 19:17:08
Én úgy gondolom, hogy pécs jóljárt. Végre egy olyan fideszes, akiben legalább a _látszat_ megvan, hogy nem abból áll a működése, hogy a másik félről mocskolódik.
A fidesz Pécsen (minden tiszteletem a pécsieké) rá lett kényszerítve, hogy egy olyan jelöltet állított, amilyen emberekre szükség van és mellesleg akikre az értelmesek szavaznak.
Megjegyzem, nekem Szilivel sincs bajom,..Mindkét félnek is kijár a tisztelet, így kell lezajlania egy választásnak. A győztes nem mocskolódik, a vesztes pedig gratulál és nem éljenezteti magát, mint Rákosi, Hitler, Sztálin(Viktor! Viktor!) -bocsánat, több ilyenről nincs tudomásom, valószínűleg voltak még ilyen politikusok..
Jó lenne, ha a fidesz megpróbálná Budapestet is ésszel és nem primitív erővel bevenni. Tarlós Sith nagyúr, levegő munkacsoport üdvöskéje nem volt az(bár megpróbálták..) ugyanakkor az a baj, hogy itt nem is fog rákényszerülni a fityesz, mivel legközelebb a demszky nem indul.. A fidesz azt a köcsögöt ülteti a trónra, akit csak akar...
És még nem is beszéltünk arról, hogy milyen lesz az új pécsi polgármester. Lehet, hogy nem lesz jobb az elődeibnél, lehet, hogy egy sz.ralak. De Ő legalább az ALAPszinten átment, amin tarlós, viktor és persze másikrészről hagyó miklósék elhasaltak.. mégis ott vannak.
Grat Pécsnek és az új plakátoknak :D
A fidesz Pécsen (minden tiszteletem a pécsieké) rá lett kényszerítve, hogy egy olyan jelöltet állított, amilyen emberekre szükség van és mellesleg akikre az értelmesek szavaznak.
Megjegyzem, nekem Szilivel sincs bajom,..Mindkét félnek is kijár a tisztelet, így kell lezajlania egy választásnak. A győztes nem mocskolódik, a vesztes pedig gratulál és nem éljenezteti magát, mint Rákosi, Hitler, Sztálin(Viktor! Viktor!) -bocsánat, több ilyenről nincs tudomásom, valószínűleg voltak még ilyen politikusok..
Jó lenne, ha a fidesz megpróbálná Budapestet is ésszel és nem primitív erővel bevenni. Tarlós Sith nagyúr, levegő munkacsoport üdvöskéje nem volt az(bár megpróbálták..) ugyanakkor az a baj, hogy itt nem is fog rákényszerülni a fityesz, mivel legközelebb a demszky nem indul.. A fidesz azt a köcsögöt ülteti a trónra, akit csak akar...
És még nem is beszéltünk arról, hogy milyen lesz az új pécsi polgármester. Lehet, hogy nem lesz jobb az elődeibnél, lehet, hogy egy sz.ralak. De Ő legalább az ALAPszinten átment, amin tarlós, viktor és persze másikrészről hagyó miklósék elhasaltak.. mégis ott vannak.
Grat Pécsnek és az új plakátoknak :D
rov220 2009.05.11. 19:19:22
@Kivlov: Muhaha...
victor vacendak 2009.05.11. 19:26:54
Pécsiként én még emlékszem Páva korábbi tevékenységére. Már akkor eltette, amit lehetett. A fidesz hiteltelensége pont abban rejlik, hogy mindig új irányról csipognak, miközben az összes 2002-ban megbukott, hazug görényre épül a párt gerince. Ha képesek lennének, új, fiatal, értelmes arcokat is felmutatni, akik nem hazudnak pont úgy, mint a megtestesült sátánként gyűlölt gyurcsány, akkor még el is hinném, hogy tudják mi lehet az országnak kiút...Így azonban...vicces az egész.
epres négercsók 2009.05.11. 19:27:51
Na a kék színről elmondanék valamit a posztírónak. Ez a plakát KÉK-SÁRGA. Nem azért, mert hűs-nyugodt és písz, hanem mert a kék-sárga az Pécs város hivatalos színei. Még a buszok is ilyen színűek.
Hogy a többi lélektani okfejtés megállja-e a helyét, azt én nem tudom.
Csak szólni akartam, mert egyre több helyen olvasom ezt a színelemzős blődséget.
Hogy a többi lélektani okfejtés megállja-e a helyét, azt én nem tudom.
Csak szólni akartam, mert egyre több helyen olvasom ezt a színelemzős blődséget.
balage28 2009.05.11. 19:43:56
Gratulálok pécsiek ! Sikerült már megint a széllel szembe...
Sikerült elpocsékolni újabb 1-1,5 évet, a működésképtelen önkormányzattal. Helyi szinten el kellene végre felejteni a nagypolitikát ! Összefogásra lett volna szükség, de most lett egy olyan állatunk, aminek kék (és narancssárga) feje, és piros teste.
Sikerült elpocsékolni újabb 1-1,5 évet, a működésképtelen önkormányzattal. Helyi szinten el kellene végre felejteni a nagypolitikát ! Összefogásra lett volna szükség, de most lett egy olyan állatunk, aminek kék (és narancssárga) feje, és piros teste.
balage28 2009.05.11. 19:45:12
Hiába akar a fej menni, ha a test nem mozdul vele.
Übermayer 2009.05.11. 19:57:13
@balage28: majd meglátjuk a "piros test" hány tagját viszik el bilincsben az ÁSZ vizsgálatok után...
victor vacendak 2009.05.11. 19:58:45
@balage28: ez kapásból igaz a parlamenti politikára is. A fej (kormány) egy lépést sem tudott tenni, mert a test (ellenzék) mindig teleszarta a gatyát...
szernyeteglejos (törölt) 2009.05.11. 19:59:37
hm...az ott határozottan húgysárga.
Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.05.11. 20:04:43
@epres négercsók: Pécs zászlója valóban kék-sárga, ezt természetesen tudom, és nyilvánvalóan ez is benne volt a kép színválasztásában, ennek ellenére én több mondandót érzek a színekben,(pontosan a minimális és más árnyalatú sárga miatt)mint Pécs szimbólumának megjelenítését. Persze lehet, hogy teljesen véletlenül alakult így...
Mindenesetre pont ezért jó választás ez a plakát, mert többféle asszociációt indít el!
Mindenesetre pont ezért jó választás ez a plakát, mert többféle asszociációt indít el!
hRaVeN 2009.05.11. 20:04:49
@balage28:
nem önellentmondásos kicsit a kommented?
Helyi szinten el kellene végre felejteni a nagypolitikát !
Összefogásra lett volna szükség, de most lett egy olyan állatunk, aminek kék (és narancssárga) feje, és piros teste.
Most nem azért, de ha helyi szinten el lehet felejteni a nagypolitikát és össze kell fogni, akkor miért is nem tudnak összefogni a szocik az új fideszes polgármesterrel?
Jahogy mégiscsak a pártállásról van szó?
nem önellentmondásos kicsit a kommented?
Helyi szinten el kellene végre felejteni a nagypolitikát !
Összefogásra lett volna szükség, de most lett egy olyan állatunk, aminek kék (és narancssárga) feje, és piros teste.
Most nem azért, de ha helyi szinten el lehet felejteni a nagypolitikát és össze kell fogni, akkor miért is nem tudnak összefogni a szocik az új fideszes polgármesterrel?
Jahogy mégiscsak a pártállásról van szó?
tripanek (törölt) 2009.05.11. 20:05:46
"A fej (kormány) egy lépést sem tudott tenni, mert a test (ellenzék) mindig teleszarta a gatyát..."
Talán itt az ideje felütnöd a Bevezetés a közigazgatási jogba c. könyvet, és rádöbbenni, milyen erős eszözei is vannak egy kormánynak Magyarországon.
Mintha a 98-02 között nem az "egészpályás letámadás", "lopstop" és tsatól lett volna hangos a sajtó. Fityeszéknek meg mégis ment a kormányzás, jééé...
Talán itt az ideje felütnöd a Bevezetés a közigazgatási jogba c. könyvet, és rádöbbenni, milyen erős eszözei is vannak egy kormánynak Magyarországon.
Mintha a 98-02 között nem az "egészpályás letámadás", "lopstop" és tsatól lett volna hangos a sajtó. Fityeszéknek meg mégis ment a kormányzás, jééé...
hRaVeN 2009.05.11. 20:10:29
@karvasz: egyetértek.
Steppenwolf 2009.05.11. 20:15:29
@victor vacendak:
"Pécsiként én még emlékszem Páva korábbi tevékenységére. Már akkor eltette, amit lehetett."
Ehhez képest Páva 500 millió forintos adóssággal adta át a város kasszáját '98-ban Tollernek, amiből lett 32 milliárd úgy, hogy gyakorlatilag semmi érdemi nem épült az elmúlt 11 évben, vagy ha igen, utólag kiderült, pénznyelő csődtömeg.
Arról már nem is beszélve, hogy Páva volt az utolsó, aki jelentős, több ezres munkaerőt foglalkoztató nagyberuházót tudott Pécsre csábítani. Meg azért volt ám egy sikeres rendezésű kosárlabda EB-nk (azóta sem rendezett a város hasonló méretű sporteseményt), felújított sportcsarnok és felépült a város azóta is egyetlen fedett uszodája, hogy csak néhányat említsek, és mindezt hasonló közgyűlési viszonyok között.
A plakát egyébként tényleg telitalálat volt, bár szerintem leginkább azt erősíti, hogy Páva tüke pécsi, szemben ellenfelével. De ezen kívül is sokkal többet mond, mint Szili piros túrórudi-pöttyei.
"Pécsiként én még emlékszem Páva korábbi tevékenységére. Már akkor eltette, amit lehetett."
Ehhez képest Páva 500 millió forintos adóssággal adta át a város kasszáját '98-ban Tollernek, amiből lett 32 milliárd úgy, hogy gyakorlatilag semmi érdemi nem épült az elmúlt 11 évben, vagy ha igen, utólag kiderült, pénznyelő csődtömeg.
Arról már nem is beszélve, hogy Páva volt az utolsó, aki jelentős, több ezres munkaerőt foglalkoztató nagyberuházót tudott Pécsre csábítani. Meg azért volt ám egy sikeres rendezésű kosárlabda EB-nk (azóta sem rendezett a város hasonló méretű sporteseményt), felújított sportcsarnok és felépült a város azóta is egyetlen fedett uszodája, hogy csak néhányat említsek, és mindezt hasonló közgyűlési viszonyok között.
A plakát egyébként tényleg telitalálat volt, bár szerintem leginkább azt erősíti, hogy Páva tüke pécsi, szemben ellenfelével. De ezen kívül is sokkal többet mond, mint Szili piros túrórudi-pöttyei.
kafferbivalybalamber 2009.05.11. 20:19:19
@karvasz: A normális, emberi hangnemben tökéletesen egyetértünk, ez civilizációs alapnorma kellene, hogy legyen.
De hogy normális, emberi hangnemben, benneteket, baloldaliakat emberként 100%-ig tiszteletben tartva mikorra fogom megbocsátani, hogy ezt a rablóbandát beszavaztátok a hatalomba, kétszer is...
Nem tudom.
De hogy normális, emberi hangnemben, benneteket, baloldaliakat emberként 100%-ig tiszteletben tartva mikorra fogom megbocsátani, hogy ezt a rablóbandát beszavaztátok a hatalomba, kétszer is...
Nem tudom.
eurOP · http://www.eupalyazat.blog.hu 2009.05.11. 20:21:53
most látom, Páváék igazából az EU pályázati portál - www.operativprogram.hu Grafter blogján is jobb felül található hírdoboz színeit szedték le egy-az-egyben :)
Illumination 2009.05.11. 20:22:38
Ekkora belemagyarázást egy plakátba, úristen ez a kedvencem: "miért nem alkalmaznak valamilyen népi, páva madár szimbólumot, amelyről mindenki asszociálhatna a jelöltre. Úgy tűnik ez a színekben meg is jelenik..." Beszarok ezen komolyan. :D Ez rosszabb mint a verselemzések gimiben.
szernyeteglejos (törölt) 2009.05.11. 20:22:47
™De hogy normális, emberi hangnemben, benneteket, baloldaliakat emberként 100%-ig tiszteletben tartva mikorra fogom megbocsátani, hogy ezt a rablóbandát beszavaztátok a hatalomba, kétszer is...
Nem tudom.™
..eddig Pécs volt a vörös fellegvár. Most a remény városa.:)) Sokan máris "megbocsátottak".
Nem tudom.™
..eddig Pécs volt a vörös fellegvár. Most a remény városa.:)) Sokan máris "megbocsátottak".
Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.05.11. 20:26:00
@eurOP: Mielőtt még megvádolnátok, hogy bármi közöm van a Páva-kampányhoz, szeretném jelezni, hogy egyáltalán nincs és ugyan ez vonatkozik az OP honlap dizájnjára is :)
Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.05.11. 20:28:38
@Steppenwolf: A Szili-féle pöttyös rudi gondolattársításhoz egy korábbi írás: grafter.blog.hu/2009/02/26/reklamozz_hoemberrel
Egy újabb példa arra, mire képes az asszociáció :)
Egy újabb példa arra, mire képes az asszociáció :)
bmezei 2009.05.11. 20:29:31
Jobb ha hozzászoknak a Szocok a vereség ízére remélem a Fidesznek meg lesz 2/3-os győzelme 2010-ben és a Jobbik is bejut.
victor vacendak 2009.05.11. 20:33:26
"Fityeszéknek meg mégis ment a kormányzás, jééé..."
Na ebbe ne menjünk bele. Érdemeik szerint repültek is 2002-ben...És most, 2x bukott hazudozóként újra ők jönnek. Gratulálok magunknak. Jól választunk.
Na ebbe ne menjünk bele. Érdemeik szerint repültek is 2002-ben...És most, 2x bukott hazudozóként újra ők jönnek. Gratulálok magunknak. Jól választunk.
szernyeteglejos (törölt) 2009.05.11. 20:33:30
Asszociáljunk inkább a fecskére, a páva helyett... a polg. mest. az ingen kívul, csak egy sliccelt fecskét visel. Bokazoknival. Merugye nem egészalakos fotóról van szó.
victor vacendak 2009.05.11. 20:34:46
@Steppenwolf: tehát azt mondod, hogy aki már eltékozolt 500 milliót, az jobb választás mindenkivel szemben. Értem. Nagyjából erről szól a fityisz a mai napig. :-)
bmezei 2009.05.11. 20:37:49
@victor vacendak: Nem is tudom ki hozta be a gyűlölet kampányt esetleg a MASZOP Ó de igen nem is tudom ki volt az a Ron Werber egy izraeli kampány vezér2002-ben így nyertek. egyébként titeket már csak egy dolog tart össze az Orbán gyűlölet.
Kerek négyszög 2009.05.11. 20:39:53
@kafferbivalybalamber:
A normális emberi hangnemre nem csak hivatkozni kell. Az a mindig ott levő "igen de..." komolytalanná teszi a (hamisnak tünő) szándékot.
A normális emberi hangnemre nem csak hivatkozni kell. Az a mindig ott levő "igen de..." komolytalanná teszi a (hamisnak tünő) szándékot.
"Leona" 2009.05.11. 20:39:58
Azzal nyert Páva Zsolt, hogy a FIDESZ szineíben indult. Nem kell a púder, nem kell a rizsa. PEACE!
Steppenwolf 2009.05.11. 20:42:52
@victor vacendak: Látom, igazi elvakult pártkatona vagy, hogy az 500 millió (ami sokkal kevésbé lett eltékozolva, mert legalább elindult valamerre a város) jobban szúrja a szemed, mint az utána valóban eltékozolt 32 milliárd.
Öregem, veled vitatkozni olyan, mint szembe szélben hu.gyozni...
Öregem, veled vitatkozni olyan, mint szembe szélben hu.gyozni...
Kerek négyszög 2009.05.11. 20:43:20
@bmezei: A jobboldal hivatkozik a gyűlöletre? Na ami sok az sok. (ha nem nyerünk forradalmat kell csinálni, puskapor szagot érzek...) Csupa békés megnyilvánulás.
victor vacendak 2009.05.11. 20:44:55
@bmezei: emlékszem a gyűlölet kampányra. 2001-2002-ben kezdődött, mikor minden vesztét érző média fityiszes elkezdett mocskolódni. Erre jött a választási győzelem utáni első mszp megnyilvánulás, a "temessük be a lövészárkot". A fityisz pedig nyomban reagált, utcára magyar, polgári hatökörök, és 7 évnyi dekonstruktív támadó, együttműködási készség nélküli politika. PLusz a forradalmi felhívások, folyamatos erőszakra szólítás. Szerintem orbánt senki sem gyűlöli, inkább csak sajnálják.
Kivlov 2009.05.11. 20:45:13
@karvasz: nem az a vörös, aki nem az én véleményemen van, hanem aki 2002 óta maszopot húzott és ide jutatta az országot. Na nekik kéne külön 50%-os SZJA + 500 Ft-os euró.
Steppenwolf 2009.05.11. 20:46:28
"ha nem nyerünk forradalmat kell csinálni"
Ezt konkrétan ki, és mikor mondta? Tudsz valami linket, hivatkozást???
Mert ha nem, akkor ez is csak egy gyűlöletből fakadó rágalom.
Ezt konkrétan ki, és mikor mondta? Tudsz valami linket, hivatkozást???
Mert ha nem, akkor ez is csak egy gyűlöletből fakadó rágalom.
victor vacendak 2009.05.11. 20:48:56
@Steppenwolf: hm. akkor a lényeget írnám le még egyszer: ha valaki már bizonyította, hogy nem alkalmas, akkor milyen alapon tetszeleg a megváltó szerepében pár év múlva? Páva (és a fityisz) regnálása alatt merre indult az ország? Szeretném ezt egy vérbeli agymosottól hallani (saját véleményem ugyan is van, de arra csak demagógia lenne úgy is a válasz).
Kivlov 2009.05.11. 20:54:48
@victor vacendak: a logikád alapján Thürmernek vagy Kolompárnak kellene kormányfőnek lennie, ők még sosem buktak meg (min. elnökként).
Steppenwolf 2009.05.11. 20:54:49
@victor vacendak: "Erre jött a választási győzelem utáni első mszp megnyilvánulás, a "temessük be a lövészárkot""
Na azért volt ám ott "köteles-beszéddel" való jól megrendezett démonizáló riogatás is, tudod, amiben Szili is statisztaszerepet kapott...
És Orbán-bányákkal való őrjöngés, Keller közpénzügyi államtitkársága (szerintem azóta sincs az országban még egy ember, aki élete során annyi pert vesztett volna, mint Keller akkor pár hónap alatt), Kende-könyv, és még sorolhatnám. Csupa szeretetkampány.
De tudom, az a szemét Fidesz tehet arról is, hogy itt tart az ország, mert emberek életére tört, forradalmat akart kirobbantani és közösség ellen izgatott, stb. Kár, hogy bizonyítani nem tudod, csak a kis buksidat tömte tele valaki ezekkel az ostobaságokkal.
Na azért volt ám ott "köteles-beszéddel" való jól megrendezett démonizáló riogatás is, tudod, amiben Szili is statisztaszerepet kapott...
És Orbán-bányákkal való őrjöngés, Keller közpénzügyi államtitkársága (szerintem azóta sincs az országban még egy ember, aki élete során annyi pert vesztett volna, mint Keller akkor pár hónap alatt), Kende-könyv, és még sorolhatnám. Csupa szeretetkampány.
De tudom, az a szemét Fidesz tehet arról is, hogy itt tart az ország, mert emberek életére tört, forradalmat akart kirobbantani és közösség ellen izgatott, stb. Kár, hogy bizonyítani nem tudod, csak a kis buksidat tömte tele valaki ezekkel az ostobaságokkal.
Bit Rot 2009.05.11. 20:56:58
@victor vacendak:
"Ha képesek lennének, új, fiatal, értelmes arcokat is felmutatni, akik nem hazudnak pont úgy, mint a megtestesült sátánként gyűlölt gyurcsány, akkor még el is hinném, hogy tudják mi lehet az országnak kiút..."
Nem hinnéd el, akkor sem.
De most jó tépni a szádat!
"Ha képesek lennének, új, fiatal, értelmes arcokat is felmutatni, akik nem hazudnak pont úgy, mint a megtestesült sátánként gyűlölt gyurcsány, akkor még el is hinném, hogy tudják mi lehet az országnak kiút..."
Nem hinnéd el, akkor sem.
De most jó tépni a szádat!
kafferbivalybalamber 2009.05.11. 20:57:29
@légycsapó:
Nem egészen értelek. Az az egyszem beíyrásom szerinted nem volt normális, emberi hangnemű?
És milyen "szándékra" gondolsz?
Nem egészen értelek. Az az egyszem beíyrásom szerinted nem volt normális, emberi hangnemű?
És milyen "szándékra" gondolsz?
Fehérszakál 2009.05.11. 20:58:53
Az első plakát ami csak a maszop lejáratására készült azt undorító és gusztustalannak tartom, ez a gyűlöletkeltő hangvétel jellemzi ugyanis a fityiszt, ezért a stílusukért a büdös életben soha nem foguk rájuk szavazni. A második plakát már elfogadható stílusú számomra is. A maszopra sem szavazok, százszor inkább a civil mozgalomra adom a voksom, mint erre a 2 szarházi pártra. A szadesz ,eg szerencsére nem játszik már szerepet, az be sem fog kerülni a parlamentebe remélem.
hRaVeN 2009.05.11. 21:00:50
@victor vacendak:
igazad van. akkor inkább szavazzuk meg 3adszorra is a kormányozni képtelen minden területen megbukott, tolvajpártot, akiknél nincs olyan hét hogy valami hatalmas nagy botrányba ne keverednének. Csak egyetlen területet mondj amiben az elmúlt 8 évben sikerük volt. Sajnos az a nagy büdös helyzet hogy semmihez sem értenek, kaptak egymás után 2 ciklust, tehát most nem jöhet az a duma, hogy egyszer jobbra egyszar balra...
Mégsem sikerült semmi értelmeset csináliuk.
teljesen mind1 milyen lesz a fidesz, különösképpen ők sem hatnak meg, de ennyire rosszak még szándékosan sem tudnánsak lenni, úgyhogy inkább ők mint az emeszpé.
igazad van. akkor inkább szavazzuk meg 3adszorra is a kormányozni képtelen minden területen megbukott, tolvajpártot, akiknél nincs olyan hét hogy valami hatalmas nagy botrányba ne keverednének. Csak egyetlen területet mondj amiben az elmúlt 8 évben sikerük volt. Sajnos az a nagy büdös helyzet hogy semmihez sem értenek, kaptak egymás után 2 ciklust, tehát most nem jöhet az a duma, hogy egyszer jobbra egyszar balra...
Mégsem sikerült semmi értelmeset csináliuk.
teljesen mind1 milyen lesz a fidesz, különösképpen ők sem hatnak meg, de ennyire rosszak még szándékosan sem tudnánsak lenni, úgyhogy inkább ők mint az emeszpé.
lolperec 2009.05.11. 21:03:24
alig várom már, hogy megmutathassa a fidesz, hogy ők milyen szupik..
persze választások után jön a szokásos "jahát nemtudtuk, hogy üres az államkasssza éshátígyugye sajnos nem tudjuk egyik ígéretünket sem teljesíteni ellenbenhamárittvagyunk, hagy lopjunk már miis össsze magunkat naaaa..." :D
persze választások után jön a szokásos "jahát nemtudtuk, hogy üres az államkasssza éshátígyugye sajnos nem tudjuk egyik ígéretünket sem teljesíteni ellenbenhamárittvagyunk, hagy lopjunk már miis össsze magunkat naaaa..." :D
Kakula Zé 2009.05.11. 21:03:53
Mert a Fidesz már bizonyított mi?
Nevetséges, egy piti kis demagóg párt ami csak itt nálunk tud néppárt lenni.
Egy ilyen mint a Fidesz nemcsak nyugaton de akár a cseheknél vagy a szlovéneknél öt százalék körül tengődne.
Részben ezért is tartunk ott ahol ...
Nevetséges, egy piti kis demagóg párt ami csak itt nálunk tud néppárt lenni.
Egy ilyen mint a Fidesz nemcsak nyugaton de akár a cseheknél vagy a szlovéneknél öt százalék körül tengődne.
Részben ezért is tartunk ott ahol ...
Steppenwolf 2009.05.11. 21:05:48
@victor vacendak: Páva regnálása alatt merre indult az ország??? Hogy jön a kettő össze?
Mert ha a Fideszről beszélsz, akkor érthető, de Páva és a Fidesz regnálása két különböző négyéves ciklushoz köthető.
Egyébként leírtam már korábban, mit ért el Páva ellenzékből a városnak 4 év alatt kormányzati és közgyűlési ellenszélben. Most azt mondd el, mit jót tett az MSZP 11 év alatt a városban úgy, hogy abszolút többségben és 7 évig a kormányzat hátszélben voltak? És mi maradandót alkotott Szili munkássága során, ami alkalmassá tette volna a feladatra?
A Fidesz 4 éve alatt többek között az elmúlt 20 évben először és utoljára csökkent az államadósság, beindult a gazdaság, az EU Közép-Európa egyik mintaállamaként tekintett ránk. 300 milliárdos plusszal adták át az államkasszát (tudod, ebből finanszírozták Megyóék kezdetben az osztogatást), nem csökkent, hanem nőtt a foglalkoztatottság, versenyképessé tették a kis- és középvállalkozásokat, ezáltal több adó folyt be, megvalósultak a termálturizmusra alapozó fürdőépítések, és még sorolhatnám...
Mert ha a Fideszről beszélsz, akkor érthető, de Páva és a Fidesz regnálása két különböző négyéves ciklushoz köthető.
Egyébként leírtam már korábban, mit ért el Páva ellenzékből a városnak 4 év alatt kormányzati és közgyűlési ellenszélben. Most azt mondd el, mit jót tett az MSZP 11 év alatt a városban úgy, hogy abszolút többségben és 7 évig a kormányzat hátszélben voltak? És mi maradandót alkotott Szili munkássága során, ami alkalmassá tette volna a feladatra?
A Fidesz 4 éve alatt többek között az elmúlt 20 évben először és utoljára csökkent az államadósság, beindult a gazdaság, az EU Közép-Európa egyik mintaállamaként tekintett ránk. 300 milliárdos plusszal adták át az államkasszát (tudod, ebből finanszírozták Megyóék kezdetben az osztogatást), nem csökkent, hanem nőtt a foglalkoztatottság, versenyképessé tették a kis- és középvállalkozásokat, ezáltal több adó folyt be, megvalósultak a termálturizmusra alapozó fürdőépítések, és még sorolhatnám...
bmezei 2009.05.11. 21:06:20
@victor vacendak: Hát akkor miért beszélsz gyűlölködve? Egyébként a Maszop 7 éve alatt elsőből utolsó lett Magyarország. Családok 10 ezreit tette tönkre mondván jó módúak és sarcolta meg őket én nem is értem tök szociális érzékeny párt az egyházakat támadja és még sorolhatnám nem is beszélve a holokausztról erről is beszélhetünk de szerintem egyszinten a kommunista diktatúrák áldozataival.
hRaVeN 2009.05.11. 21:07:32
@lolperec: azért annyira nem lehetnek majd benne profik mint a Ferenc. Ő még a saját pártja kormányzása után sem volt képben hogy üres a kassza :)) Neki is hónapok kellettek meg egy öszödi beszéd hogy rádöbbenjen, hogy ugyanarra a székre kell visszaülnie, ahová már elfelejtette hogy előzőleg oda...
kafferbivalybalamber 2009.05.11. 21:10:03
@Steppenwolf:
Hát igen. Amikor Medgyessy (Az is milyen egy szuper miniszterelnök volt... Na mindegy.) átvette a kormányzást, ő is azt mondta, hogy minden OK, 2006-ban, de legkésőbb 2007-ben bevezetjük az Eurót.
Aztán valahogy ez elkúródott. :)
Hát igen. Amikor Medgyessy (Az is milyen egy szuper miniszterelnök volt... Na mindegy.) átvette a kormányzást, ő is azt mondta, hogy minden OK, 2006-ban, de legkésőbb 2007-ben bevezetjük az Eurót.
Aztán valahogy ez elkúródott. :)
Steppenwolf 2009.05.11. 21:10:13
@Kakula Zé: Na látod, egy olyan párt mint az MSZP, a cseheknél és a lengyeleknél is már rég a történelem szemétdombján végezné. Ahogy végezték is az ottani kommunista utódpártok....
Kakula Zé 2009.05.11. 21:11:16
Na és mikor jön a Nemzethalál víziója?
Az a kedvencem ami egy jó kis komcsizásból nem hiányozhat.
A baloldal amint ráront a nemzetre. (Viktor látomásai 3.14)
Az a kedvencem ami egy jó kis komcsizásból nem hiányozhat.
A baloldal amint ráront a nemzetre. (Viktor látomásai 3.14)
Kakula Zé 2009.05.11. 21:12:44
@Steppenwolf: Ja Németországban meg kezdenek feljönni. Nyilván nem Gregor Gysivel.
Steppenwolf 2009.05.11. 21:12:55
@kafferbivalybalamber: igen, és azóta minden évben egy évet távolodunk az Euró bevezetéstől...
De lehet, hogy ez is a szemét náci Fidesz destruktivitása miatt van. :D
De lehet, hogy ez is a szemét náci Fidesz destruktivitása miatt van. :D
S. Annyi 2009.05.11. 21:16:39
a plakát szimbolikailag, képileg, szövegileg nagyon jól sikerült, kerek egészet alkot. És az eredmények a hatékonyságát is igazolták.
.....; Nem a plakát volt sikeres, az elmúl7 év kormányzása volt sikertelen....
.....; Nem a plakát volt sikeres, az elmúl7 év kormányzása volt sikertelen....
eszmerálda 2009.05.11. 21:17:38
jaj basszus az első plakátot nee. tudom hogy kb fél 2010 erről fog szólni de nem akarom. ne. annyira elegem van már ebből ami itt folyik, ez a 'te kurva anyádat' jellegű politizálás 8 éve lassan.... és nem a kormányt akarnám védeni mert a szerencsétlenkedéseik 95%ára abszolút nincs mentség, de abba belegondolva h egy-egy felfokozottabb időszakban nekem konkrétan egy újság elolvasása fizikai fájdalmat okozott a rám dőlő szemét és mocsok miatt, elég nehéz elképzelni hogy milyen lehetett ebben dolgozni...
és ugyan valamiért kimondottan viszolygok a fidesztől, mindenképpen pozitív lesz a kormányra kerülésük, mert akkor talán várható az h picit mérsékeljék már magukat....
:///
és ugyan valamiért kimondottan viszolygok a fidesztől, mindenképpen pozitív lesz a kormányra kerülésük, mert akkor talán várható az h picit mérsékeljék már magukat....
:///
S. Annyi 2009.05.11. 21:17:59
@lolperec: Erre no comment. te is mehetsz a történelem szemétdombjára. Savanyú a szőlő?
Kakula Zé 2009.05.11. 21:20:53
@Steppenwolf: Az a gusztustalan, hogy 95-96-ban a Fidesz ostorozta legjobban Bokrost, akinek köszönhetően 98-tól éltanulók lettek. Akkor népnyúzó most meg elismert szakember? Hogy is van ez?
Pelzné kimegy tüntetni, hogy nincs családi pótlék emelés, azt elfelejti, hogy 98-02 között négy évig nem volt.
Torgyánt ki szabadította rá az agráriumra? Milyen pusztítást végzett ott? Csak azért, hogy Orbán miniszterelnök lehessen, mert egyedül nem ment.
Mi volt a Happy End Kft-vel?
Az nem lopás csak ha az mszp lop?
Pelzné kimegy tüntetni, hogy nincs családi pótlék emelés, azt elfelejti, hogy 98-02 között négy évig nem volt.
Torgyánt ki szabadította rá az agráriumra? Milyen pusztítást végzett ott? Csak azért, hogy Orbán miniszterelnök lehessen, mert egyedül nem ment.
Mi volt a Happy End Kft-vel?
Az nem lopás csak ha az mszp lop?
hRaVeN 2009.05.11. 21:24:06
@Kakula Zé: minden párt lop. az nem mindegy hogy hánymilliárdot, illetve az, hogy a lopkodásuk mellett egy működőképes országban kormányoznak-e, avagy egy agonizáló romhalmazban, ami ráadásul több tíz évre el is adósodik utánuk. Tehát a balhét sem ők viszik el hanem mi.
Tessék választani.
Tessék választani.
Steppenwolf 2009.05.11. 21:28:35
@Kakula Zé: Bokros, akinek a megszorító csomagjának 17 intézkedését elmeszelte az Alkotmánybíróság? Bokros valóban visszafogta a kiadásokat, ami után kisebb lett az államháztartási deficit, de arra képtelen volt, hogy beindítsa a gazdaságot, mert azt puszta megszorításokkal képtelenség.
"Elismert" szakember olyannyira, hogy Argentínából, Horvátországból és Ukrajnából is úgy zavarták el. :)
Családi pótlék... Hm... Ez érdekes, mivel épp Bokros vette el a családomtól az öcsém után járó családi pótlékot és a patás Orbán országrontó uralkodása alatt kaptuk meg újra.
Torgyánnal kapcsolatban nincs vita.
Happy End... Pontosan milyen törvénysértést is talált ezzel kapcsolatban az MSZP-s vezetésű parlamenti vizsgálóbizottság? Jah, hogy semmit? Akkor miről beszélünk? :)
"Elismert" szakember olyannyira, hogy Argentínából, Horvátországból és Ukrajnából is úgy zavarták el. :)
Családi pótlék... Hm... Ez érdekes, mivel épp Bokros vette el a családomtól az öcsém után járó családi pótlékot és a patás Orbán országrontó uralkodása alatt kaptuk meg újra.
Torgyánnal kapcsolatban nincs vita.
Happy End... Pontosan milyen törvénysértést is talált ezzel kapcsolatban az MSZP-s vezetésű parlamenti vizsgálóbizottság? Jah, hogy semmit? Akkor miről beszélünk? :)
Kakula Zé 2009.05.11. 21:38:16
Kívánok egy olyan ellenzéket a Fidesznek jövőre amilyenek ők voltak!
Van egy lopásmérő, hogy tudjuk, hogy ki mennyit lop? Nincs! Magyarországon mindenki lop!
A csavargyári munkás csavart, a suzuki gyári meg lökhárítót.
Sőt az is lopás ha valaki nem fizet adót és ezzel még dicsekszik is. De fasza gyerek vagyok jól kitoltam az állammal. Nem! Saját magával cseszik ki. Az is lopás, ha valaki leszázalékoltatja magát és feketén dolgozik tovább!
Mi az állam egy nagy fejőstehén? Ha a fejőstehénnek nem adnak enni az is éhendöglik előbb-utóbb.
Persze egyszerűbb a mocskos komcsikat,libsiket,zsidókat szidni a saját magunk hülyeségének felismerése helyett.
Érdekes, hogy jobboldali közgazdászok is megjegyezték már, hogy 2000-2001 körül kezdődött a fedezet nélküli pénzkiáramlás az állami büdzséből, hogy a zembereknek jobb legyen. AZán persze megyó folytatta, hogy volt pofája betartani a választási ígéreteit. Nem modták neki, hogy Helló ez itt nem szokás. Aztán meg csak csúsztunk lefelé, és itt vagyunk.
Van egy lopásmérő, hogy tudjuk, hogy ki mennyit lop? Nincs! Magyarországon mindenki lop!
A csavargyári munkás csavart, a suzuki gyári meg lökhárítót.
Sőt az is lopás ha valaki nem fizet adót és ezzel még dicsekszik is. De fasza gyerek vagyok jól kitoltam az állammal. Nem! Saját magával cseszik ki. Az is lopás, ha valaki leszázalékoltatja magát és feketén dolgozik tovább!
Mi az állam egy nagy fejőstehén? Ha a fejőstehénnek nem adnak enni az is éhendöglik előbb-utóbb.
Persze egyszerűbb a mocskos komcsikat,libsiket,zsidókat szidni a saját magunk hülyeségének felismerése helyett.
Érdekes, hogy jobboldali közgazdászok is megjegyezték már, hogy 2000-2001 körül kezdődött a fedezet nélküli pénzkiáramlás az állami büdzséből, hogy a zembereknek jobb legyen. AZán persze megyó folytatta, hogy volt pofája betartani a választási ígéreteit. Nem modták neki, hogy Helló ez itt nem szokás. Aztán meg csak csúsztunk lefelé, és itt vagyunk.
Jegkoko 2009.05.11. 21:39:16
Amugy 2006 ban ott lett minden elcseszve, hogy az összes önkormányzat szinte kivétel nélkül fideszes lett.Akik aztán felvettek elég kemény hiteleket a semmire, nem történik semmi az elődöket tudják csak szidni mindenért.Furcsa mód akkor épültek dolgok, nem ugy mint most
hRaVeN 2009.05.11. 21:43:56
@Kakula Zé: próbáltak a libsik csinálni már ilyen lopásmérőt: LopStop :)))
emlékszel még rá?
Keller azóta is Guiness rekorder elvesztett perek tekintetében. Tudtommal az Mszps bizottság sem tudott egyetlenegy szánalmas esetet sem előráncigálni amiben igazolni lehetett volna a lopkodást.
Bezzeg a 8.adik kerületben úgy hírlik ,a mélyen tisztelt balliba "szabad" demokratáknak saját cellájuk van már a dutyiban, az előzeteseknek. Mivel lassan már egész frakciók ülnek börtönben. Lassan az a kérdés inkább: Van-e SZABAD Demokrata? :)
emlékszel még rá?
Keller azóta is Guiness rekorder elvesztett perek tekintetében. Tudtommal az Mszps bizottság sem tudott egyetlenegy szánalmas esetet sem előráncigálni amiben igazolni lehetett volna a lopkodást.
Bezzeg a 8.adik kerületben úgy hírlik ,a mélyen tisztelt balliba "szabad" demokratáknak saját cellájuk van már a dutyiban, az előzeteseknek. Mivel lassan már egész frakciók ülnek börtönben. Lassan az a kérdés inkább: Van-e SZABAD Demokrata? :)
hRaVeN 2009.05.11. 21:44:51
előzeteseseknek
Steppenwolf 2009.05.11. 21:48:06
@Jegkoko: Hiteleket azért vettek fel, mert az intézmények alapvető működtetését sem tudják fedezni, mivel az állam évről évre nem hogy többet, de kevesebbet oszt le, nem csak a Fideszes, de az MSZP-s önkormányzatoknak is, lásd Pécs.
Egyébként tényleg el lett cseszve, hogy az a qrva Fidesz egyáltalán bele mer szólni a választásokba és nem egy párt irányít mindent. :) Igazi demokratikus hozzáállás...
Egyébként a különbség az, hogy az ellenzéki vezetésű városok többnyire a hitelekből építkeznek, beruháznak, fejlesztenek (bár most már egyre kevésbé), a kormánypárti vezetésűek pedig felélik, vagy kezek alatt eltűnik, lásd megint Pécs rekordösszegű 32 milliárdja.
Egyébként tényleg el lett cseszve, hogy az a qrva Fidesz egyáltalán bele mer szólni a választásokba és nem egy párt irányít mindent. :) Igazi demokratikus hozzáállás...
Egyébként a különbség az, hogy az ellenzéki vezetésű városok többnyire a hitelekből építkeznek, beruháznak, fejlesztenek (bár most már egyre kevésbé), a kormánypárti vezetésűek pedig felélik, vagy kezek alatt eltűnik, lásd megint Pécs rekordösszegű 32 milliárdja.
Kakula Zé 2009.05.11. 21:55:02
@hRaVeN: Korrupt, gerinctelen senkiháziak minden pártban vannak.
Emlékszel még Várhegyire a Szolnoki polgármesterre?
Vagy Bereznai Tatabányán? Nem is régi ügy.
Emlékszel még Várhegyire a Szolnoki polgármesterre?
Vagy Bereznai Tatabányán? Nem is régi ügy.
hRaVeN 2009.05.11. 22:02:28
@Kakula Zé: Igen ezért is írtam, hogy minden párt LOP.
És pontosan, ahogy írod: gerinctelen megélhetési politikusok párt és oldalfüggetlenül megtalálhatóak bármelyik pártban. Csak a mennyiség nem mindegy.
És pontosan, ahogy írod: gerinctelen megélhetési politikusok párt és oldalfüggetlenül megtalálhatóak bármelyik pártban. Csak a mennyiség nem mindegy.
Julianus 2009.05.11. 22:16:13
Elképesztő az emberi butaság, ami két oldalra osztja az országot és folyton a másikat akarja legyőzni, eltiporni, kiszorítani a hatalomból...stb. Az a kb. 30%-os birka tömeg, meg megy mindig az után, aki a másik at gonosznak állítva be, majd mindent jobbá tesz, mindenféle áldozat nélkül. Nem tűnik fel senkinek, hogy ez a két párt szarrá járatta le magát és akár kormányon, akár ellenzékben, akár polgármesterként tök ugyanolyan hazug, tolvaj...egy része, egy másik része meg mindkettőben visszafogottabb, értelmesebb. Semmilyen különbség nincs, ők ketten juttatták oda az országot, ahol van. Meg persze mi, akik nem akarunk legálisan dolgozni, adót fizetni, csak kurva jól élni, ingyen rokkantparkolni...stb. Csak mi változtathatunk ezen és küldhetjük el mindkét szarházit a fenébe. Friss levegő kéne már, nem megint Orbán/Gyurcsány/Kóka/Dávid... Sajna csak a Jobbik került elő újdonságként, de ők annyit használnak az országnak, mint Mussolini az olaszoknak anno...
poisonborz 2009.05.11. 23:04:23
Nem említettél még egy érdekes elemet, a skype cím mellett volt egy vonalkód, amit pl okostelefonokkal be lehet olvasni, üzenete ez volt: "Együtt sikerülni fog, bízom benned." Nem hiszem hogy sokan "dekódolták", de furcsa és érdekes, hogy ott volt.
Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.05.11. 23:32:25
Páva azért nyert, mert a nép a szocik ellen szavazott! Jellemző a Fideszre, hogy 10 éve nem tudtak és nem akartak Pécsett jól működő csapatot kialakítani.
Orbán azt se tudja hol van Pécs, most meg osztja az észt!
Bánki Erik is 20 éve nyalja az orbánsegget, semmit nem csinált Pécsért, most bezzeg ott pöffeszkedik.
Páva viszonylag tisztességes, jobb ember a törpediktátor főnökénél, de nem rátermett.
Reméljük Pécsért dolgozik és nem az orbáni demagógiát, beteges téveszméket éltet.
Nem nagyon szereti azorbánt, de ez vicaverza.
Orbán és közeli elvtársai 20 éve semmit nem csinálnak,viktorka sose dolgozott csak a pártmunka!
A 20 év elcseszésért ő is felelős! Most az elfáradt nép kényszerből- mert a cuslágos szocikból elég és más nincs- Orbántól várja a jót!
Bízunk Pávában, de a simlit, a sunyiságot, korrupciót azonnal fel kell számolni!
De ehhez a fiatal"csokitolvaj, négyek bandáját" likvidálnia kell!
Páva , ha kellően távol tartja magát Orbántól,számíthat a munkájában sok normális szocista támogatására, de csak a város érdekében!
Orbán azt se tudja hol van Pécs, most meg osztja az észt!
Bánki Erik is 20 éve nyalja az orbánsegget, semmit nem csinált Pécsért, most bezzeg ott pöffeszkedik.
Páva viszonylag tisztességes, jobb ember a törpediktátor főnökénél, de nem rátermett.
Reméljük Pécsért dolgozik és nem az orbáni demagógiát, beteges téveszméket éltet.
Nem nagyon szereti azorbánt, de ez vicaverza.
Orbán és közeli elvtársai 20 éve semmit nem csinálnak,viktorka sose dolgozott csak a pártmunka!
A 20 év elcseszésért ő is felelős! Most az elfáradt nép kényszerből- mert a cuslágos szocikból elég és más nincs- Orbántól várja a jót!
Bízunk Pávában, de a simlit, a sunyiságot, korrupciót azonnal fel kell számolni!
De ehhez a fiatal"csokitolvaj, négyek bandáját" likvidálnia kell!
Páva , ha kellően távol tartja magát Orbántól,számíthat a munkájában sok normális szocista támogatására, de csak a város érdekében!
hasszán 2009.05.11. 23:59:37
rábasztak! ennyi! remélem egyszer eltűnnek a politika latrinájában, mert oda valók!!! a szavazóikkal együtt...tolvaj, nemzetnyomorító banda!
-d(-_-)b- 2009.05.12. 00:01:47
Azért dől jobbra a betű, mert a Fidesz jobboldali, hát ezen még mindig röhögök!
Az nem tűnt fel, hogy _minden_ dőlt betűs írás jobbra dől?
Az nem tűnt fel, hogy _minden_ dőlt betűs írás jobbra dől?
hasszán 2009.05.12. 00:03:41
@victor vacendak: kire gondolsz? a neoávos, kiszes haverjaidra,? akiknek hála égnek a többsége már hűvösön van...
hasszán 2009.05.12. 00:04:41
@bmezei: bizony! le a vörös polippal...
potyka22 2009.05.12. 01:55:36
Nagyon egyszerü nekem is elegem van az mszp-s dilletánsokból...
Jenecsek Miklós 2009.05.12. 03:25:15
Silly tisztességtelen volt a plakátjával és rejtegette az MSZP logót. De Páva plakátja is megtévesztő. A szín is, de az hagyján. Mi az, hogy Pécs polgármesterjelöltje? Talán a Fidesz-KDNP-jé, nem? És hol a narancs? Amúgy ránézésre nagyon szép.
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.12. 07:10:22
A kék plakát egy ködös tüneményként mutatja be Pávát.
Álomfíling szerelmesregény-füzetke stílusban.
Pávának egyébként sincs más előnye, mint a sármja, mert hiába volt már polgármester, nem hivatkozik semmire abból az időből.
Úgyhogy talál a stílus, tényleg.
Álomfíling szerelmesregény-füzetke stílusban.
Pávának egyébként sincs más előnye, mint a sármja, mert hiába volt már polgármester, nem hivatkozik semmire abból az időből.
Úgyhogy talál a stílus, tényleg.
Azhát 2009.05.12. 07:15:55
Nah, ha a fidesz így fog kampányolni később is, mint ezen az első plakáton, akkor megint nem fogok rájuk sem szavazni...
És akkor megint úgy fognak nyerni, hogy az emberek 50 százalékának a 20 százaléka fog rájuk szavazni, és ők erre marhára büszkék lesznek...
És akkor megint úgy fognak nyerni, hogy az emberek 50 százalékának a 20 százaléka fog rájuk szavazni, és ők erre marhára büszkék lesznek...
hengerfejtömítés 2009.05.12. 07:34:34
Izé, skype-on lehet üzenetet is hagyni, amit akkor írsz amikor a célszemély nincs bejelentkezve a legközelebbi belépéskor megjelenik. Van "hangposta" is, bár azér tán fizetni kell. Csak szólok.
Walter Melone (törölt) 2009.05.12. 07:58:15
Ez a kék szín egy SZDSZ-es álruha... :-))))
lioliom 2009.05.12. 08:01:54
Walter!percekkel előztél meg.Nekem is ez a véleményem.Vajon miért kellettek neki az SZDSZ szinei?Elgondolkodtató!
Sparhelt · www.sparhelt.hu 2009.05.12. 08:37:55
Az lesz egyedül probléma ha a nagypolitika megint felülírja a helyi érdekeket. Mert ha arról van szó, hogy mi jó a helyieknek, akkor mindegy milyen színű a polgármester pártja, ha tényleg a helyiek érdekében cselekszik.
Jegkoko 2009.05.12. 08:52:50
@Steppenwolf:
Ez egy nagy hülyeség, nálunk egy közel 8 ezer lakosú település az elmúlt választásig gyönyörüen fejlődött mindenféle hitelen nélkül is.Erre jött 2006 ban a fideszes képviselótestület és szépen felvettek 1.5 milliárd ft hitelt, amiből már 350 milliót el is szórtak mindenenféle hülyeségre. teljességgel alkalmatlanok a vezetésre, mert mig az előző vezetés csinált is valamit, addig ezek csak szétbasznak mindent és lenyúlják a nagy lóvét.De ez országos szinten igy van.
Ez egy nagy hülyeség, nálunk egy közel 8 ezer lakosú település az elmúlt választásig gyönyörüen fejlődött mindenféle hitelen nélkül is.Erre jött 2006 ban a fideszes képviselótestület és szépen felvettek 1.5 milliárd ft hitelt, amiből már 350 milliót el is szórtak mindenenféle hülyeségre. teljességgel alkalmatlanok a vezetésre, mert mig az előző vezetés csinált is valamit, addig ezek csak szétbasznak mindent és lenyúlják a nagy lóvét.De ez országos szinten igy van.
Héttörpe (törölt) 2009.05.12. 08:57:57
"Hiszen a valós idejű kommunikációs eszközöknek (GTalk, Skype) pont az lenne a lényege, hogy amikor a társalkodópartnerünk gép előtt ül, egy időben tudjunk vele beszélgetni."
Skype telefon plusz wifi és akár egy internetkávézóból is beszélhet bárkivel. Azt nem tudom, hogy van-e Pécsen (igen, így) közterületen wifi, úgy még egyszerűbb a helyzete. És nem, nem minden skype telefonhoz kell számítógép, van már olyan, ami önmagában funkcionál.
Skype telefon plusz wifi és akár egy internetkávézóból is beszélhet bárkivel. Azt nem tudom, hogy van-e Pécsen (igen, így) közterületen wifi, úgy még egyszerűbb a helyzete. És nem, nem minden skype telefonhoz kell számítógép, van már olyan, ami önmagában funkcionál.
states 2009.05.12. 09:09:13
Szegény szoci-fanok, ez a vasárnapi szőlő már nem is savanyú, hanem penészes, ekézhetitek a Fideszt, ha ettől könnyebb egyben lenyelni ezt a buktát, de én a helyetekben a Jókai utcában söprögetnék inkább. És nem a székház előtt, hanem bent. Ha még akartok egyáltalán választást nyerni ebben az évszázadban...
brlv24 2009.05.12. 09:47:16
"szépen felvettek 1.5 milliárd ft hitelt, amiből már 350 milliót el is szórtak mindenenféle hülyeségre"
Erre kivancsi vagyok...
Mire koltottek el? De most tenyleg:)
Erre kivancsi vagyok...
Mire koltottek el? De most tenyleg:)
brlv24 2009.05.12. 09:49:35
"Vajon miért kellettek neki az SZDSZ szinei?"
SZDSZ szinei? A sarga miota szadeszes szin??:)
Inkabb DVD Jogtár:)
SZDSZ szinei? A sarga miota szadeszes szin??:)
Inkabb DVD Jogtár:)
Jegkoko 2009.05.12. 12:14:29
@brlv24: A pénzt azért vették fel hogy csináljanak egy uj iskolát. Ez mind szép és jó lenne, ha történetesen az az iskola nem a falu legvizesebb területe lenne és ahol minden évben áll a viz. Persze ezt ők is tudták, mégis felvették a pénzeket, kezdésként 11 milliót feccöltek bele a tervezésbe, de már akkor tudni lehetett, hogy se az állam se az unió nem fogja egy fillérel se támogatni.Igy nem is meglepő módon sutbament az egész. Felújjítottak egy düledező iskola épületet,amiből egy szegényes ovodára futotta csak ami igazábol nem is felel meg az előirásoknak, persze az ugye nem számít.Nem is beszélve arrol, hogy amikor az előző önkormányzat felújjította a polgármesteri hivatalt, akkor ők tűzzel vassal ellenezték az egészet, meg minek azt az épületet felújjítani olcsóbb lenne eg ujjat építeni, aztán most az az épület már tökéletesen mgfelel. Ott van még a csatornázás is, 3 év alatt csatornáztak 2 utcának kb a negyed részét ami nem lehet több 400 méternél , igazábol nem is volt nagy cucc csak rá kellett az utcát kötni a hálózatra.Aztán most megy a lakosok szédítése azzal, hogy nem soká lesz majd csatorna. Persze a lakosok fizessenek természetesen önrészt és majd valamikor felépül, ha a szomszédos város hajlandó lesz fejleszteni a csatornaműveket.Szóval nem lesz se csatorna se ipari park se iskola.A pénzt pedig 2 kézzel szórják mindenféle tervezésekre meg egyébb hülyeségekre ész nélkül. Az ipari parkba szerintük már jönnek abefektetők és már nemsoká itt lesznek, csak furcsa mód a megválasztásuk óta ezzel hitegetik az embereket.Mind e közben a meglévő felső tagozatos iskola kivülről teljesne le van robbanva a vakolat már néhány helyen nincs is és szörnyű állapotba van, de terv még nincsen a megcsinálásra. Hát ilyen szar önkormányzatot sikerüt a sok birkának megszavazni 2006 ban gratulánlok nekik. De szerencsére már azok akik rájuk szavaztak már nagyon megbánták, hát bánhatják is egy idiótát szabadítottak a falura.