Tele van a város szerelemmel…

 2009.03.08. 18:53

… a Vodafone által meghirdetett Nagy becézőversenynek köszönhetően.

Bár a Valentin nap már elmúlt, Nőnap alkalmából újra lehetőség nyílik egymás becézésére. Valószínűleg ezt a Vodafonnál is így gondolták, hiszem Nyünyő még mindig az utcákon hódít.
 
Éppen ezért most szeretnék néhány szót ejteni a mobilszolgáltató reklámszakemberei által kiagyalt, szerintem kifejezetten ügyes megoldásról. A mindenre kiterjedő, és láthatóan nagy költségvetéssel rendelkező kampány keretében a marketingkommunikáció számos elemét felfedezhetjük. Mukibuci a telefonfülkéken, Kókuszmenyétke a villamos és a busz ablakában, valamint a Magyarországon egyre népszerűbb matricás gerillamegoldások az újságok mellékletében.

Mégis ami nekem leginkább szemet szúrt és mindenképpen újdonságként hatott, az a képen látható óriásplakát volt. Az igazán feltűnő és játékos betűformákon túlmenően, ami egyébként abszolút illeszkedik a becézés játékosságához, az igazán figyelemfelkeltő motívum a már-már pofátlan módon nagy fehéren hagyott felület volt. És az a felhívás, hogy firkáljam össze.

Az ötlet több szempontból is zseniális. Egyrészt ki ne szeretné kedvesét minél viccesebb és rendhagyóbb formában becézgetni. Másrészt lehetőséget ad a graffitisek és egyéb művészi ambiciójukat kiélni vágyók számára, hogy legálisan helyezzék el alkotásaikat a város látható pontjain (megkímélve ezzel a középületek falait és közlekedési eszközök oldalát :-)). Továbbá egy versenyről van szó, ami mindig nagyobb érdeklődést vált ki, mint egy szimpla hirdetés.

És az sem elhanyagolható szempont, hogy ezzel az interaktív megoldással a fogyasztók önmaguk alkották meg a cég következő plakátjainak tartalmát.

Egyetlen negatív gondolat a reklám kapcsán, hogy maga a VitaMAX extra díjcsomag, számomra kicsit elsikkadt az egész történetben.

Dehogy a Mukibuciról, Nyünyőről és egyéb elképesztő, megjegyezhetetlen nevű becézésről a továbbiakban mindenkinek a Vodafone fog eszébe jutni, az biztos! Olyannyira, hogy egyesek már az ingatlanpiacon is alkalmazzák az ötletet…
 

Címkék: gerillamarketing vodafone interaktív

A bejegyzés trackback címe:

https://grafter.blog.hu/api/trackback/id/tr7989744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krach 2009.03.08. 19:32:07

Ez a reklám tényleg komoly volt. Biztos sokat gondolkozhattak, mire ennyi hülye becézést kitaláltak. Mond valaki ilyet a párjának, hogy Kókuszmenyétke ???????

Szappan 2009.03.08. 19:46:52

Én is láttam ezeket a plakátokat, de megvallom őszintén nem tudtam, hogy mit hirdet. Tévét nem szoktam nézni a metrón pedig csak a sok aranyosságot láttam. Aztán eltelt 1-2 hét és mások kérdezték, hogy hogy tetszik az új Voda reklám. Hát így tudtam meg, hogy mik ezek a cukiságok

eurOP · http://www.eupalyazat.blog.hu 2009.03.08. 22:40:26

Hát, őszintén nekem sem jött le, mit is hirdet, mire jó ez a reklám. Reklám egyáltalán? De most hogy így végig gondolom, lehet, hogy épp ez volt a céljuk? Lassan esik le, de aztán megragad?

csintalanka 2009.03.11. 16:13:26

én aszittem pannon... :)

Johnny Smith 2009.03.11. 22:50:17

Mi van nem teccik a reklám?
ss@r de KÖZÖD? Vissza a DEDÓba....:((((((
süti beállítások módosítása