Folytatva a napsütéses témákat, íme egy másik utazási iroda ajánlata.
A képen látható hirdetés esetében nem is a kivitelezés fogott meg, hiszen a plakát színeiben jól visszaadja a két hirdető megszokott (a szolárium esetében kirívó) színeit. Sokkal inkább a téma gondolkoztatott el.
Előbarnulási kedvezmény. Ezt a kifejezést Kazinczy is megirigyelhetné, a mögötte lévő ajánlat, pedig egészen újszerű. A hirdetés tulajdonképpen egy olyan árukapcsolást takar, amely esetében felajánlják, ha valaki szolárium bérletet vesz és az adott irodával utazik, akkor visszakapja a szoli bérlete árát.
Őszintén szólva, nem járok szoláriumba, így fogalmam sem volt, milyen bérletárak lehetnek, úgyhogy kicsit utánanéztem a dolognak és teljesen meglepő adatokat találtam. Lehet kapni bérletet 5000–től 40 000 forintig, ez utóbbi 600 perc „barnulásra” jogosítja fel tulajdonosát.
Kisebb számításokat végeztem az akció költséghatékonyságát illetően. Ahhoz, hogy valami komolyabb kedvezményt kaphassak a nyaralásom árából és még előbarnulásnak is nevezhessem, belekalkulálva az akció időtartamát ( kb. 100 nap), minden nap 6 percet kéne „süttetnem” magam a csövek alatt. Ezek után valószínűleg nem is kéne napra mennem, mert olyan barna lennék. Ugyanakkor ezt már nem is nevezném előbarnulásnak, sokkal inkább előrákosításnak.
Vajon ér ennyit az egész?