Kerülj közelebb!

 2011.02.13. 12:15

Szólított fel a MédiaUnió 2010-es kampánya, mely őszintén szólva számomra kicsit csalódást jelentett.

Amíg 2009-ben még a csapból is a Nincs de! TVszpot és plakát folyt, egészen vicces ötleteket felvonultatva, addig a 2010-es összeállítás meglehetősen rövidre és haloványra sikerült. Persze az is nyilvánvaló, hogy amíg az ember a saját hülye kifogásaival könnyen humorizál, addig itt egy komoly téma, a fogyatékosság kérdése napirendre, melyhez egy teljesen más hirdetési koncepcióra volt szükség. A pénzügyi hátteret nem is firtatva.

Az új kampány keretében közszereplők segítségével igyekeztek közelebb hozni hozzánk a fogyatékos embertársaink nehézségeit, és ezáltal könnyíteni a társadalmi elfogadtatásukat.

A plakátok a celebek miatt főként azért voltak figyelemfelhívóak, mivel az ember természete olyan, hogy szereti figyelemmel kísérni azokat, akik élete a szeme előtt zajlik és azt gondolja, hogy szinte ismeri őket.

De talán a plakátok esetében kevésbé jön át az, ami a kisfilmekben megdöbbentő hatást válthatott ki, így például ha az ember a kedvenc híradósát tolókocsiban pillantja meg, akiről mindezt nem is tudta. És igenis elgondolkoztató a kérdés, hogy ettől valóban másnak gondolná őt?

Bár ez a kampány a végéhez közeledik, máris itt az új, 2011-es téma: „Olvass esti mesét a gyermekednek, tölts vele együtt tartalmas időt!

Kíváncsian várom, milyen kreatívokkal próbálják motiválni a szülőket!
 

Címkék: celebek tcr bárdos andrás fogyatékosság médiaunió

A bejegyzés trackback címe:

https://grafter.blog.hu/api/trackback/id/tr12657689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.