Beindult az agytorna

 2009.04.03. 17:42

„Indítsd be az agyad!” szólít fel a Sport szelet új szlogenje. Azt hiszem a korábbi csokin energizálódott rasztasrác vicces esetei után nem is várhattunk mást a csokit népszerűsítő kreatív csapattól, csak a már jól megszokott, szellemes reklámokat.

A szlogenben szereplő felszólítás szinte versenyre hív, önkéntelenül is gondolkodásra kényszerít. Bármelyik plakátot nézem, mindnél szerepel valami kis feladvány. És ki ne szeretné saját önbecsülése, vagy mások elismerése érdekében bizonyítani tudását.

De mi köze a Sport szeletnek az agyműködéshez?

Régóta köztudott tény, hogy a csokoládéban található kakaó növeli a szervezetünk endorfin termelését, azaz növeli boldogságérzetünket. Ezen kívül olyan serkentő vegyületeket is tartalmaz, mint a koffein és a teobromin, melyek serkentik az anyagcserét és az agy vérellátását, javítva ezáltal a koncentrációnkat és munkánk vagy tanulásunk hatékonyságát.

Emlékszem hányszor hallottam egy-egy dolgozat vagy vizsga előtt, hogy egyél egy kis csokit, hogy jobban forogjon az agyad.

Ez az elméleti háttere a Sport szelet legújabb plakátjainak is.

De nem csak a szlogen nagyon találó. Önmagában a hirdetés színei is hatékonyan hozzájárulnak a termék népszerűsítéséhez. Korábban szóltam már a Piros Pöttyös vagy akár a T-Com által használt olyan jellegzetes színekről (ad-link), amelyeket látva a márkanév, vagy termék megjelenítése nélkül is mindenki számára egyértelmű, melyik márkáról lehet szó. Azt hiszem ez jelen esetben is igaz, hiszen erről a zöld-sárga színkombinációról feltehetően mindenkinek gyerekkorunk kedvenc csokija jut eszébe.

undefinedA második fotót egy többnyire csak az autósok számára látható helyen sikerült elkészítenem. Ez az elhelyezés azért tetszett nagyon, mert autóban ülve az ember gyakran figyeli az utcatáblákat, pláne a fővárosban. Itt egy kis pluszt feladvány is jár hozzá. A kép szerkezete nagyon ügyesen úgy van kialakítva, hogy a megjelenített utcatáblában szereplő nyíl, ügyesen átvezeti a tekintetünket a hirdetés lényegére: a csokira!

Összefoglalva: szerintem a plakátok nagyon el vannak találva!

Úgyhogy indítsd be Te is az agyad, lássuk, hányszor tudod kiolvasni az agytorna szót!

Címkék: sport pöttyös agytorna adlink sport szelet

A bejegyzés trackback címe:

https://grafter.blog.hu/api/trackback/id/tr511044360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joka 2009.04.03. 18:20:25

Ilyen feladványt utoljára matekórán kaptam, akkor sem tudtam vele mit kezdeni. De tipplek: 10-szer.

Szappan 2009.04.03. 18:39:44

Nekem rémlik valami hasonló jellegű kávé reklám. Akkor is arra próbáltak rávenni a villamoson bambulva, hogy gondolkozzam. Nem jöttem rá a megoldásra, ezért ha meglátok egy ilyen reklám-feladványt, úgy csinálok, mintha nem is vettem volna észre :D

picibaba 2009.04.16. 12:54:54

Nálunk úgy reklámozták ezt az egyetemen, hogy zacskóba tett óriási sport szeleteket osztogattak. :D

siófoki35 2009.05.27. 23:45:02

Az alsó képhaz hasonló logikájú a metróban lévő reklám, ahol a metró vonalábráján írják körbe az összes megállónevet :-)

Vaandor 2010.01.13. 17:20:02

35-ször. Feltéve (!), hogy csak szomszédos betűre léphetünk.

Bocs a késésért, most találtam a blogot. :-)